Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Erica Anthony

2022. szeptember 01. - Lily Defiant

Erica Anthony magyar szerző vagyok.

2021 májusában jelent meg az első regényem Találj Rám címmel a Newline kiadó gondozásában. Azóta abban a szerencsében volt részem, hogy ebben az évben még megjelent a folytatása is, ami a Válassz Engem címet kapta.

Mindkét regény romantikus/erotikus kategóriában íródott.

Őket egy újabb romantikus regény követte, Aranyszív címmel és egy hozzá tartozó novellával.

Az írás a mindennapjaim része. Képes vagyok, a boltban sorban állás közben elkalandozni és az éppen készülő történetbe belefeledkezni gondolatban. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy támogató barátokat ismerhettem meg a könyveim által.

Az írás nálam az olvasás szeretetével kezdődött 16 éves koromban. A betűk varázslatos világa beszippantott és nem eresztett többé. Abban az időben 4 regényem íródott, de ezek a fiók mélyén pihennek.

Az élet úgy hozta, hogy sok évre fel kellett adnom az álmaimat, de a tavalyi év meghozta azt a lendületet, amivel újra az életem része lett az írás.

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr3217921231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása