Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Kőrizs Petra (Pesubooks)

2022. augusztus 17. - Lily Defiant

Kőrizs Petra vagyok, egy egyetemista könyvmoly. Nagyon szívesen áldozok a kedvenc hobbimnak az olvasásnak, ha az időm engedi és pár éve már bookstagrammerként is jelen vagyok az instagram világában.

Nagyon szívesen olvasok és népszerűsítek magyar írók által kiadott könyveket, regényeket, mert igenis vannak olyan jók mint a külföldiek.

Mióta tudok olvasni, azóta szeretek is. A kötelezőket is még évközben elkezdtem olvasni, pedig tudtam, hogy ott az egész nyár. (Persze nem mindet szerettem.)
Talán olyan 4. osztályos koromra alakult ki bennem nagyon az olvasás szeretete és az akarat, hogy olvassak is. Amikortól igazi kömyvmolynak számítok és ahonnan nem volt visszaút és rendszeres könyvolvasóvá váltam az olyan 6.-7. osztályos koromban történt, Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi sorozatával. Onnantól kezdve elkezdtem az összes zsebpénzem könyvekre költeni és rendszeresen könyvtárba járni. 
Műfajok terén elég változatos az ízlésem, de leginkább romantikusat, erotikusat, fantasyt, ifjúságit, YA és NA könyveket, horrort és thrillert olvasok. Azok a leginkább nekem valóak. 
Értékeléseimet Molyra és instára tenném ki, instára természetesen képet is készítenék. Szívesen sztorizok is arról, hogy mit olvasok jelenleg. 
A moly profilom: https://moly.hu/tagok/pesu
Időmtől függően tudnék vállalni recenziót, az alapján, hogy mennyit vállaltám már arra a hónapra!

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr1817910291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása