Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Julia RedHood

2022. augusztus 17. - Lily Defiant

Az írás gyerekkorom óta az életem része. Az első történetemet tizenhárom évesen írtam. Széles az érdeklődési köröm, ezért több zsánerben is kipróbáltam magam. A kedvenc műfajom a regény, kisregény és novella.
Húszévesen vettem fel a Julia RedHood nevet. Második regényemmel oklevelet nyertem egy pályázaton.
Nyomtatásban megjelent egy kisregényem és egy novellám.
A történeteim kamaszoknak, illetve fiatal felnőtteknek szólnak.

A regényeimet megtaláljátok itt: Smashwords – About Julia RedHood, author of 'Védtelenül 2. - Vágyódás', 'Védtelenül', 'Rózsák alkonyatkor', etc.

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr4517910289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása