Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Slezák Edit

2022. augusztus 18. - Lily Defiant

Minden általános iskolás koromban vette kezdetét. Legelőször az iskolában egy osztály szintű könyvtár látogatással kezdődött, ezután az esemény után anyukámmal beiratkoztunk a könyvtárba és ezután kezdtem el könyvtárba járni, kisebb-nagyobb szünetekkel. Emlékszem, már akkor olvastam tündéres könyveket, kisebbeknek szóló történeteket, de kicsit később, amikor már felsős, gimis lettem akkor kezdtem el még inkább a könyvek felé fordulni. A legemlékezetesebb olvasmányom L. M. Montgomery Anne sorozata volt. Ez a sorozat, de leginkább az első része volt az, ami megszerettette velem az olvasást. Emlékszem sok ifjúsági történetet olvastam, lányoknak szólókat, és kicsit fiúsabbakat is (Fiúk kizárva, Penny sorozat, Darren Shan és még sorolhatnám). Ezután megannyi orvosi krimit olvastam, persze mikor már gimnazista voltam, vagy idősebb (Martha Taylor volt akkor a favorit) és szép emlékekkel gondolok vissza Szabó Magda Abigél című könyvére is. Ezek voltak, amik miatt elkezdtem olvasni. Bár a gimnáziumban a kötelező olvasmányok elvették a kedvem, attól még olvastam, csak éppen másokat (SZJG, Éhezők viadala). Mondhatni amúgy, hogy az elmúlt 3 évben lettem csak igazi olvasó, mert akkor kezdtem el igazán olvasni, könyvtárba járni, vásárolni.
Ami megszerettette velem az olvasást L. M. Montgomery sorozatai voltak, illetve a következők: Fiúk kizárva, Penny sorozat, SZJG, Éhezők viadala, Darren Shan művei, Szabó Magda: Abigél, AC: Tíz kicsi néger, Martha Taylor könyvei, True Blood sorozat 
Leginkább romantikus műveket olvasok, ez a kedvenc műfajom, de nagyon szeretek még pszicho-thrillert, krimit, életrajzi, ifjúsági, történelmi műveket is olvasni. Nem zárkózom el a sci-fi, fantasy, horror, vers, önsegítő könyvektől sem. Minden műfaj felé nyitott vagyok, szívesen szélesítem a látóköröm, olvasmányaim körét is.
Nincs olyan nap, hogy ne olvasnék. Ha mégis akad olyan, akkor szomorú vagyok, kicsit csalódott, de sajnos előfordul. Igyekszem minden nap olvasni, legalább csak pár oldalt. Amikor éppen nem dolgozom, akkor több időm van, akkor többet olvasok, de munkahelyen is néha tudok üres időmben pár oldalt.
Akár már Augusztus végén is tudok vállalni olvasásokat, de leginkább Szeptember -e után, mert akkor már itthon leszek a nyaralásból.

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr8917911037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása