Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

E.K.Mindaleth

2022. augusztus 18. - Lily Defiant

Mikor Lily Defiant előállt az ÍróTesók program ötletével, teljes mértékben támogattam, hisz' a saját blogger létem is a magyar kortárs szerzők támogatására épül, és biztosra veszem, hogy e cél érdekében bármilyen jellegű segítség/mozgalom elkél kicsiny hazánk írói számára. Örömömre szolgál, hogy az olvasótok lehetek, és bízok benne, hogy ezzel segíteni tudom a pályafutásotokat! 
Nem titok, hogy a polgári nevem Eőri Klaudia, bár az "irodalmi világot" próbálom némileg elhatárolhatárolni a magánéletemtől, mert jobb szeretném azt magamnak, és a közeli hozzátartozóimnak fenntartani. Persze könyves témákkal kapcsolatban semmi sem tabu, még ha a privát személyemet is érinti... 
Az olvasás szeretete némileg édesapámnak köszönhető, mivel mindigis rengeteget olvasott, és érdeklődéssel figyelte azt is, hogy én mit. Vicces látvány volt pl ponyclub-os könyveket látni a kezében, amiket hip-hop "bepuszilt", holott nekem napokig tartott, mire a végükre értem. Persze nem ezen gyerekregények voltak az ő figyelmének központjában, csak hát - egy igazi könyvmolyt minden könyv érdekel, nem de bár? - És ezt örökölhettem tőle, ugyanis mára már szinte bármit elolvasok, zsánertől függetlenül. 
2021 február óta pedig kizárólag magyar kortárs szerzők regényeit bújom, ami első sorban Tormási Vyktóriának és az általa létrehozott HazaÍróknak köszönhető. Valószínűnek tartom, hogy ha Viki nem írta volna meg a Szerethetetlen c. kötetét, és nem hív meg a HazaÍrók akkori Facebook csoportjába, nem lennék most jelen, mint könyves-fotós bloggerina. Viki és a HazaÍrók közösség rengeteget inspirált, nagyon sokat tanultam tőlük, és annál is többet köszönhetek nekik... 
2021 októberében nyitottam meg az E.K.Mindaleth Facebook oldalt, és nagyon megtisztelő számomra, hogy azóta már több kiadóval és szerzővel támogatjuk egymást. 
Magyar kortárs íróink könyveiről írok véleményeket, az írásaimat olyan fotókkal publikálva, amikkel a könyvek történetét, hangulatát, egyes karaktereit igyekszem bemutatni, hogy könnyebben olvasóikra találhassanak.
"…Mert a megfelelő kezekben MINDEN könyv nagyszerű!" 
Szóval, ez vagyok én: egy blogger, aki véleményeket ír az általa olvasott könyvekről, fotókat készít velük-róluk, s igyekszik eljuttatni őket minden olyan olvasóhoz, akiket érdekelhetnek. A Facebook oldalamon havonta nyíló könyves nyereményjátékokon is van lehetőség részt venni, továbbá a könyvekről írt véleményeimen túl a tevékenységeimmel (olvasás/fotózás/bloggerkedés) kapcsolatos témák kapcsán is igyekszem fenntartani az érdeklődést. 
A weboldalam nyújtja a legegyszerűbb áttekinthetőséget a fotók/vélemények terén, Instagramra csak a fotók mennek néhány információval, Tiktokra pedig kisebb fotós- és recenziós példányokat bemutató videókat teszek közzé leginkább. Youtube-on jelenleg a Hun Book RT. -csatornáján találkozhattok velem, de kilátásban van egy saját csatorna is. 
Várok mindenkit szeretettel! 
Támogatói felületem: https://www.donably.com/ekmindaleth

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr2717910547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása