Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Csik-Szabó Henrietta

2022. augusztus 18. - Lily Defiant

Csik-Szabó Henrietta vagyok. Régebben szinte csak a kötelező olvasmányokat olvastam. Az áttörést a Harry Potter sorozat és Stephen King történetei adták, így szakközepes korom óta bújom a könyveket. Szeretem, ha egy történet elvarázsol, mélyenszántó gondolatokat rejt magában, vagy épp elgondolkodtat. Főként fantasy, romantikus és thriller zsánerben olvasok, de általában bármi másra is kapható vagyok. Az külön öröm, ha annyira leköt egy könyv, hogy alig bírom letenni (amit azért kisgyerek mellett azért muszáj megtenni).
A szabadidőmben az olvasás mellett írok is, és szívesen vállalok bétázást, mert ebből mindketten sokat tanulhatunk. A nekem tetsző írásokról ajánlókat szoktam készíteni a facebook, insta oldalamra, és molyon is hagyok nyomot, de nagyon hálás vagyok azoknak az íróknak, akik recenziós példánnyal ajándékoznak meg.
Facebook: https://www.facebook.com/szabohetty

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr4317910495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása