Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Anna Stargood

2022. augusztus 17. - Lily Defiant

Üdv mindenkinek!

Anna Stargood vagyok, egy álnéven publikáló író a sok közül. A könyvek és az írás mindig is az életem részét képezték. Az igazán nagy áttörést viszont a Két Lotti és a Harry Potter regények hozták meg.Azóta folyamatosan fedezek fel ismeretlen világokat és alkotok újakat. Az első „regényem” egy FanFiction volt rengeteg helyesírási és logikai hibával. Ez az első olyan írásom, amit feltettem a Wattpadra és megosztottam másokkal.

Ezek után elkezdtem kacsintgatni az ifjúsági irodalom és a fantasy irányába. Ebben az időszakban sok mindenben kipróbáltam magam: dark fantasyban, krimiben, sci-fiben, thrillerben és még a horrorban is. Végül az ifjúsági romantikus mellett döntöttem. Így született meg a legelső kisregényem a Napraforgók Vagyunk. Ez is először csak a Wattpadon volt elérhető.

Ekkor következett az amit én csak úgy hívok „A novella kor”. Ez idő alatt rengeteg novellát írtam, mint például; Halley’s Comet, Könyveken át szerelem, és ennek az elzárása volt az Elveszett gondolatok novellás kötet. Ami szerintem az eddigi legjobban sikerült írásom. Ekkor kapott szárnyra életem egyik legjobb és legborzalmasabb ötlete is, a Veled Álmodom című regényem első változata.

Minden író legnagyobb ellensége az írói blokk, az enyém is. Ez az állapot nálam egy évig tartott. Eleinte néha – néha leültem a számítógép elé, de egy árva betűt sem írtam. Csak az járt a fejemben, hogy: Vajon George R. R. Martin mikor fejezi már be a Trónok harcát? Így hát félre tettem az írást, de egyáltalán nem unatkoztam. Indítottam nem egy, hanem két podcastet, és webdizájnerkedtem, zenét hallgattam, rengeteget olvastam, és egy másik nagy hobbimnak éltem: a videóvágásnak.

Furcsa mód ebből az egészből egy iskolai pályázat rángatott ki. Amikor először láthattam nyomtatásban az írásom. Ez olyan érzés volt mintha újjá születtem volna, új lendületet kaptam és többé nem akartam elengedni.

Az írói karrierem 2020 -ban kezdett beindulni, amikor az internet egy rejtett zugában felfedeztem az oldalt, amit Smashwords -nak hívnak. Alaposan utána olvastam online kiadás előnyeinek, hátrányainak, és veszélyeinek és döntés hoztam. Fél év múlva létrehoztam a profilom, és felraktam néhány könyvem javított kiadását az oldalra.

Ami igazán megfogott az oldalban, hogy teljesen ingyenes és terjeszti az online boltokban (pl; Apple books, Kobo store, Scribd...stb). Leírhatatlan érzés, amikor belefutsz a saját regényed hirdetésbe a neten!

Tehát én így lettem író. Iszonyatosan hálás vagyok minden régi és új olvasómnak! Hálás vagyok a barátaimnak, akik támogatnak! Hálás vagyok minden egyes bétámnak, akik rám és könyveimre szánták az idejüket! Végezetül hálás vagyok az Írótesóknak amiért esélyt adnak nekem és egy ilyen nagyszerű közösség tagja lehetek!

A könyveim a Smashwords oldalán ingyenes letölthetők:

Smashwords – About Anna Stargood, author of 'Halley's Comet', 'Könyveken át szerelem', 'Elveszett gondolatok', etc.

Ha pedig a megjelenés előtt álló regényem érdekelne, irány a Wattpad!

Anna Stargood (@Anna_Stargood) - Wattpad

Értékelni a Moly.hu-n tudsz!

Alkotó · Anna Stargood · Moly

Ha velem és könyveimmel kapcsolatban van kérdésed kövess az instagramon és Facebookon!

Anna Stargood | Facebook

Anna Stargood (@annastargood) • Instagram-fényképek és -videók

Spotify-on és youtube-on hallhatod a hangom!

A könyves élet | Podcast a Spotifyon

(163) Anna Stargood - YouTube

Van egy Tiktokom is! Miért ne?

annastargood (@annastargood) TikTok | Nézd meg annastargood legújabb TikTok videóit

Tetszenek az írásaim? Szeretnél támogatni? Most megteheted! Vegyél nekem egy kávét!

Buy Anna Stargood a Coffee. ko-fi.com/annastargood - Ko-fi ❤️ Where creators get support from fans through donations, memberships, shop sales and more! The original 'Buy Me a Coffee' Page.

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr6817910105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása