Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

H. Fajth Evelin

2022. szeptember 04. - Lily Defiant

Ismerj meg…

A nevem H. Fajth Evelin. Író vagyok, szövegíró, feleség, nő, anya. Újlengyelben, egy csodálatos kis faluban nőttem fel, jelenleg pedig egy nagyvárosban lakom a családommal.

 

Gyerekkorom óta élvezem a saját fantáziám nyújtotta menedéket, ahol új világokat teremtek, különleges személyekkel, lényekkel találkozom, beszélgetek. Isten adott egy fantasztikus lehetőséget, amivel élni szeretnék. A szavakat formálom, hogy mindazt az üzenetet átadhassam olvasóimnak, amit én élek át a világomban. Bonyodalmak közt rejtélyeket oldok meg, gyilkosok nyomába eredek, titkokról rántok le lepleket. A képzeletemben. A valóságban pedig papírra vetem, és világgá kürtölöm.

 

Mi a hobbim?

Imádok olvasni, kávézni, rajongok a régi, retro dolgokért, gyűjtöm a bögréket, füzeteket és mindig a különlegeset keresem. Kíváncsi természet vagyok, nagy az igazságérzetem, és ha tehetném, órákon keresztül hallgatnám az emberek történeteit, ahogy a "régi" dolgokról, életükről mesélnek. Szeretek kirándulni, kreatívkodni a lányaimmal, színezni és kalligráfiával foglalkozni.

 

Megjelenéseim:

Tavaly jelent meg az első regényem: A pokol édenkertje címmel. A könyv a Trivium Egyesület "Hogyan írjunk regényt?" című pályázatának elnyerésével valósulhatott meg.

Regényírás mellett több novellákkal is sikeresen pályáztam antológiákba.

 

Elérhetőségek:

Honlap: https://hfajthevelin.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/hfajthevelin

Email cím: fajth.evelin@gmail.com

info@hfajthevelin.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr4217923721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása