Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Balajti-Tábori Timea

2022. augusztus 25. - Lily Defiant

Balajti-Tábori Timea vagyok, könyvmoly. Az olvasás iránti érdeklődésem az általános iskolához vezethető vissza, bár a kötelező olvasmányokat mindig is utáltam nem szeretek muszájból olvasni :) Azt hiszem az első könyvek amiket kikölcsönöztem Mary-Kate és Ashley Olsen 16 leszek könyvek egyike és a Spiderwick krónikák voltak. Utána pár év kihagyás következett, majd talán gimiben a Leslie L. Lawrence mánia. Az egyetem alatt nem is volt sem idő sem energia olvasásra, de a karantén alatt már annál több és ez azóta sem változott.
Azt hiszem mindenevő vagyok a könyvek terén, talán a horror ami egyedül nem vonz. Ha mégis jellemezni szeretném a leginkább kedvenc témáimat akkor Görögország, Karácsony és romantika :)

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr1617916157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása