Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Farkas Vivien

2022. augusztus 19. - Lily Defiant

Farkas Vivien vagyok, könyvmoly. Már gyerekkoromban is sokat jelentettek nekem a könyvek, hiszen édesanyám minden este felolvasott nekünk egy-egy mesét. Nagyon szerettem őket. Sokat jártunk könyvtárba is, rengeteg mesekönyvet olvastam el már akkor is. A kötelezőket is elolvastam egytől egyig. Szinte az egész életemben jelen voltak a könyvek. Ám csak 13 éves koromtól vallom magam igazi könyvmolynak, ekkor robbant be Leiner Laura Szent Johanna Gimije, ami engem is foglyul ejtett. Innentől kezdve a magánkönyvtáram is rohamosan növekedett. Ha időm engedi mindennap legalább egy fejezetet elolvasok az olvasmányomból. Két évvel ezelőtt pedig az olvasás népszerűsítése céljából létrehoztam a bookstagram oldalamat, ahol az olvasmányélményeimet osztom meg másokkal. Leginkább fantasy, romantikus (akár erotikus), ifjúsági, NA és YA zsánerben olvasom, de szívesen nyitok más műfajok felé is. 

 

Értékeléseimet Moly.hu -n, illetve az instagramon kreatív képpel együtt tenném közzé. 

Moly.hu profil: https://moly.hu/tagok/vivi_reads

Instagram profil: https://www.instagram.com/vivi_reads/

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr1517911223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása