Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Pádárné Tóth Katalin/K. T. Hyland

2022. augusztus 17. - Lily Defiant

Sziasztok!

Pádárné Tóth Katalin vagyok, az írói álnevem: K. T. Hyland.
Egy kisvárosban élek, két felnőtt gyermekem van. 
Már az általános iskolában is úgy gondoltam, hogy az írás az, ami igazán kiegészít engem. Első munkáimat az osztálytársaimnak és a testvéremnek mutattam meg. Továbbtanulás következett, majd pályaválasztás és jött a család. Mindaz, amit valójában akartam a háttérbe szorult egészen addig, amíg a gyerekeim elkezdték a középiskolát. Hosszú idő telt el, de a késztetés továbbra is meg volt és előkerültek a füzetek a fiókból.
Az első könyvem még Kathy néven jelent meg, ez után lettem K.T. Hyland.
Leginkább az urban fantasy műfajában írok.
A könyveim az Esőben és a Ments meg.
Az oldal, ahol megvásárolhatóak a könyveim:
Instagram
@k.t.hyland
@eletjarok

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr9517910101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása