Együtt egymásért

ÍróTesók

ÍróTesók

Várkonyi Tamara

2022. augusztus 19. - Lily Defiant

31 éves vagyok, 5 éves korom óta olvasok :)

Az első könyv, amit nem nekem olvastak fel, hanem már magamtól olvastam el A két Lotti volt (azóta is szeretem).

Sok műfajban vannak kedvenceim, nagyon szeretem Vavyan Fable összes könyvét (krimit, fantasyt, burleszket, stb..), de olvasok életrajzokat vagy régi klasszikusokat is, szeretem az Egri csillagokat, Jókai könyveit, szeretem Tolkien munkásságát, a Dűne világát, a Vörös veréb trilógiát, mostanában jó pár YA fantasyt olvastam, meglepően sok tetszett belőlük.

A Bridgerton kihagyhatatlan volt, most tervezem a Sandman képregényeket… szóval tényleg vegyes.

 

Általában molyon írok értékelést, sokszor csak kihívások miatt, eddig nem volt még motivációm másra, pl blogot indítani. 

 

https://moly.hu/tagok/tamara_varkonyi/ertekelesek

A bejegyzés trackback címe:

https://irotesok-egyuttegymasert.blog.hu/api/trackback/id/tr3617911343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása